Header image  
Organizing Office Advisor  
  
 
 
 
 

 
 

Πληροφορίες

Organizing-Office advisor (ORAD)

Γενικά

Η εφαρμογή Organizing-Office advisor (ORAD) αποτελεί εφαρμογή οργάνωσης επαγγελματικού γραφείου με δυνατότητες ηλεκτρονικής διαχείρισης των αντίστοιχων δεδομένων (πελάτες, έγγραφα, εικόνες, προθεσμίες κτλ.). Είναι ωστόσο δυνατή η προσαρμογή και η κατά παραγγελία παραμετροποίηση της εφαρμογής για τις διάφορες επαγγελματικές ομάδες (πχ. δικηγορικά γραφεία, αρχιτεκτονικά γραφεία κτλ.). To ORAD οργανώνει το γραφείο σας με έναν πλήρη και οικονομικό τρόπο.


Δικηγορικό Γραφείο

Εξειδικευμένη υλοποίηση της εφαρμογής Organizing-Office advisor (ORAD) αποτελεί η εφαρμογή οργάνωσης δικηγορικού γραφείου. Γενικές λειτουργίες της εφαρμογής αυτής φαίνονται παρακάτω:

  • Πελατολόγιο
  • Καταγραφή Υποθέσεων πελατών
  • Καταγραφή Εγγράφων υποθέσεων
  • Υπενθυμίσεις κρίσιμων ημερομηνιών - προθεσμιών
  • Ηλεκτρονικό Αρχείο (κείμενα, εικόνες)
  • Ηλεκτρονική Ατζέντα
  • Ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ χρηστών του συστήματος
  • Τηλεφωνικός Κατάλογος
  • Ανάρτηση κεντρικών ανακοινώσεων
  • Ιστορικό ενεργειών συστήματος
  • Αντίγραφα Ασφαλείας
  • Ημερολόγιο
  • Οικονομική διαχείριση
  • Βοήθεια


Εκδόσεις Εφαρμογής

Η εφαρμογή ORAD διατίθεται σε δύο εκδόσεις:
  • ORAD-w
    Έκδοση εφαρμογής για λειτουργικά συστήματα
    Windows XP, Vista, 7
    (ένας Ηλεκτρονικός Υπολογιστής)

  • ORAD-s
    Έκδοση εφαρμογής για δικτυακή χρήση σε τοπικό δίκτυο ή internet από οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα
    (πρόσβαση σε ειδικά διαμορφωμένο κεντρικό εξυπηρετητή-server από όλους τους Ηλ/κούς Υπολογιστές του γραφείου)
 
 

 

Νέα χαρακτηριστικά (Οργάνωση δικηγορικού γραφείου)

- Άμεση άνασυρση προτύπων εγγράφων μέσω του ηλεκτρονικού αρχείου
- Αυτόματη οικονομική διαχείριση πελατών
- Διαχείριση εύρους ημερολογίου συμβάντων και προθεσμιών



 
 
 
    Copyright 2011 - Όροι χρήσης | Προσωπικά δεδομένα